Briose cu picaturi de ciocolata



Astazi am pentru voi o reteta foarte, foarte simpla, dar si foarte gustoasa, briose cu picaturi de ciocolata. Sunt foarte bune pentru micul dejun dar si pentru pachetelul pentru scoala.
Se fac nemaipomenit de usor, eu le-am facut de foarte multe ori, chiar am dus si colegilor mei la scoala.
 Picaturile de ciocolata le gasiti in orice supermarket, noi le-am cumparat de la Kaufland, iar extractul de vanilie daca nu aveti il puteti inlocui cu esenta de vanilie sau zahar vanilat.
Ingredientele se masoara cu paharul, nu conteaza ce gramaj are acesta, important este sa folositi acelasi pahar ca sa le masurati.
Daca v-a placut va invit sa va abonati la canalul meu de youtube aici: https://www.youtube.com/channel/UCoLwpvjEk1vWVKDQZQAQNDw pentru a fi la curent cu noutatile si sa ma urmariti si pe pagina de facebook aici: https://www.facebook.com/inlumeaalexandrei/

Ingrediente:

1 pahar iaurt
1 pahar ulei
1 pahar zahar
1 ou
1 lingurita extract vanilie
2 pahare cu faina
1 lingurita praf de copt
50 grame picaturi de ciocolata

Vezi modalitatea de preparare a retetei aici:





Share:

0 comentarii